www.CostaWeb.es

Enseñanza, Diseño Web e Informática

 
 
 
 
 



«O 'gin-tonic' está de moda e os hostaleiros tratan de potencialo»
 
 Enviada o 06/12/2011 na categoría: Novas
Pérez considera que para recuperar a movida de Ribeira é necesario ofrecer propostas innovadoras aos clientes


Aínda que Alba Pérez non é a primeira nin será a última universitaria que traballa como camareira para custear os seus estudos, non por iso hai que deixar de recoñecer o seu esforzo. E é que ademais, esta moza ribeirense creou un novo cóctel, que leva o nome de Sálvora e que xa é a bebida estrela do bar Praza, no que traballa desde hai sete anos. Ten un don para a hostalería, pero mantén que dedicarse a ela non é a súa vocación, e soña con poder empregarse nun futuro na banca.

-¿Cales son os ingredientes do cóctel Sálvora que tanto está a gustar aos ribeirenses?

-Elabórase cunha xenebra afrutada, tónica seca e un licor que se chama Curasao Azul. Este último dálle a cor do mar, o que inspira o seu nome.

-Co éxito que está a cultivar seguro que tamén hai algún segredo de creación...

-Si, para quitar o exceso de sabor doce utilizo cortiza de lima, que espremo coas pinzas para lograr un contraste acedo co seu zume. A modo de decoración, tamén utilizo un pouco de pomelo.

-¿Como deu a coñecer o cóctel?

-Nun concurso de hostalería que se organizou en Vigo. Non gañei, porque o nivel era moi alto, había camareiros que ata levaban nitróxeno líquido para arrefriar a copa. Aínda así, tróuxenme moitas ideas para poder facer novas creacións.

-¿Por que se decantou pola xenebra para facer o Sálvora?

-O gin-tonic está de moda e os hostaleiros tratan de potencialo. O mito de que é unha bebida que só gusta aos clientes maiores pasou á historia, os mozos demándano moito. Con todo, creo que pronto o vodka desbancarao, como está a pasar en Estados Unidos.

-¿Canto tempo dedicou á creación do cóctel?

-Un fin de semana intensivo. No bar ía innovando cos sabores e daba a probar o combinado aos clientes. Primeiro deille un toque máis alaranxado, pero non gustou tanto como co zume de lima que agora dá un sabor máis característico ao Sálvora.

-¿A orixinalidade deste peculiar «gin-tonic» aumentou o seu custo?

-Non, o prezo é o mesmo. Moita xente xa o probou este fin de semana e estámolo promocionado nas redes sociais. É necesario ser orixinal para que a movida recupérese. Hai que ofrecer algo diferente aos clientes de Ribeira.

-Con este talento, ¿forma parte dos seus plans abrir o seu propio negocio de hostalería?

-Non, traballo para pagarme a carreira de Dirección de Empresas que curso actualmente a Universidade da Coruña, pero espero dedicarme a algo do meu. O mundo da hostalería é moi duro, aínda que no bar Praza estou contenta.

alba pérez camareira creadora do cóctel sálvora

«É necesario ser orixinal para que a movida recupérese; hai que ofrecer algo diferente»

«O mito de que é unha bebida que só gusta aos clientes maiores pasou á historia»

Fuente: http://www.lavozdegalicia.es/barbanza/2011/12/06/0003_201112B6C2995.htm


Entradas relacionadas:
 
Non se encontraron entradas relacionadas.

Museo de Artes

Páxina web do museo de Artes
Ver web ]

Ver enlaces interese
INELBA Instalaciones y servicios.
Inelba, le ofrecemos una amplia gama de servicios relacionados con las instalaciones y montajes eléctricos en general y las telecomunicaciones.  [ Ver web ]
Lampón Lampón Abogados.
Nuestra filosofía se centra en prestar asesoramiento jurídico personalizado y adecuado a las circunstancias personales de cada caso.  [ Ver web ]
Boxers do Agro das Viñas
Vos presentamos unha web onde se exhiben uns fermosos cans de competición de raza Boxer.  [ Ver web ]
Ver tódalas nosas webs
 
Portada | Diseño web | Publicidade | Informática | Contacto | ¿Dónde estamos?
© 2007 - 2015 www.CostaWeb.es   Tódolos dereitos reservados.