www.CostaWeb.es

Enseñanza, Diseño Web e Informática

 
 
 
 
 



O telediario de RTVE califica de "indignado" ao periodista Gorka Ramos e oculta a agresión da Policía
 
 Enviada o 08/08/2011 na categoría: Novas
Tve
O informativo de TV1 do venres 5 pola noite calificaba de "indignado" ao periodista Gorka Ramos, a pesar de que desde primeiras horas da mañan xa se sabía que non formaba parte do movimiento 15M, senon que era un profesional de lainformacion.com.

No telediario das 9 da noite, un enviado da cadena pública á Puerta del Sol, resumía (no minuto 10.40) a xornada do día dicindo que "a policía detuvo a catro indignados" e que un deles "xa estaba en libertade".

De este modo, a cadena pública ocultaba a verdade a sua audiencia.

Gorka Ramos non era un manifestante sinon un periodista enviado por lainformacion.com para cubrir as manifestacions dos "indignados". Ramos foi detido na madrugada do venres. Desde primeira hora da mañan, a se sabía que había un periodista detido na comisaría de Moratalaz, entre outras persoas, que ese periodista era Gorka Ramos, que traballa para lainformacion.com e que sufrira as agresions da policía.

O diario elmundo.com mostraba o venres pola mañan as fotos nas que Gorka Ramos aparecía esposado pola policía, coa cara sangrante. O diario de Unedisa cedeu esas fotos a lainformacion.com, que así pudo ilustra-la noticia da detención do periodista.

A media tarde, el video realizado por un cidadan e colgado en YouTube coa firma @Malopez2064 recollía o intre no que varios policías antidisturbios rodean sen motivo a Gorka Ramos, golpean-no, tirano ao chan y pateano.

Ese video foi colgado en lainformacion.com e noutros medios, á vez que a nova da agresión a un periodista tamén comenzóu a aparecer nos medios internacionais. Con elo demostraba-se a versión de lainformacion: Ramos non era un "indignado" sinon un periodista que estaba exercendo a sua tarefa.

Nembargantes, os responsables do informativo da cadea pública española non incluiron no seu telediario nocturno nin este video nin a agresión ao periodista, ao que seguían calificando de manifestante do movemento dos "indignados".

En troques, Radio Nacional, que é do grupo público RTVE, informóu pola noite tanto do contido do video como da agresión sufrida polo periodista de lainformacion.com. O mismo sucedía coa web da cadea, que recollía rigurosamente tanto a detención do periodista, a sua posterior liberación e incluía-se un video de Malopez2064 que amosa a agresión policial.

Fuente: http://233grados.lainformacion.com/blog/2011/08/el-telediario-de-rtve-califica-de-indignado-al-periodista-gorka-ramos-y-oculta-la-agresi%C3%B3n-de-la-pol.html


Entradas relacionadas:
 

Informática Costaweb

Nesta web damos información de todos os productos informáticos que podemos ofrecer cos seus respectivos precios
Ver web ]

Ver enlaces interese
INELBA Instalaciones y servicios.
Inelba, le ofrecemos una amplia gama de servicios relacionados con las instalaciones y montajes eléctricos en general y las telecomunicaciones.  [ Ver web ]
Lampón Lampón Abogados.
Nuestra filosofía se centra en prestar asesoramiento jurídico personalizado y adecuado a las circunstancias personales de cada caso.  [ Ver web ]
Boxers do Agro das Viñas
Vos presentamos unha web onde se exhiben uns fermosos cans de competición de raza Boxer.  [ Ver web ]
Ver tódalas nosas webs
 
Portada | Diseño web | Publicidade | Informática | Contacto | ¿Dónde estamos?
© 2007 - 2015 www.CostaWeb.es   Tódolos dereitos reservados.